Szállítási sérült bútorok

Gyakori kérdések (szállítási sérült, minőségi német bútorok)

 

szállítási sérült 11. Honnan származnak ezek a bútorok?
Ezek a bútorok tartós, minőségi, többnyire I. osztályú bútorok Németországból.

2. Hogyan és milyen módon sérültek meg a bútorok?
A sérülések minden esetben valamilyen szállítási problémából adódóan keletkeztek, de mértékük és típusuk minden bútordarab esetében egyedi.

3. Jellemzően milyen sérülései vannak a bútoroknak?
Jellemzően azokkal a sérülésekkel kell számolni, amelyek egy nem rendeltetésszerű szállítás során következnek be. Például az asztaloknál és szekrényeknél az élek sérültek meg vagy valamilyen kisebb-nagyobb benyomódás található a felületen, esetleg karcos lett a bútor (például a krómozás), elvesztek a tartozékai, azaz szerelékhiányosak. De sok esetben csak annyi a hiba, hogy koszos a kárpit.

4. Átlagosan hány hibát lehet találni egy bútoron?
A bútoron lévő hibák száma általában egy, kettő vagy három.

5. Házilag megjavíthatók-e ezek a hibák?szállítási sérült 2
A hibák egy része ügyes elhelyezéssel láthatatlanná tehető, egy másik része pedig dekorációval eltakarható. Ám az ügyes és türelmes, barkácsolást szerető embernek lehetséges, hogy nem okoz gondot egy-egy hiba javítása. De vannak hibák, amelyek kijavítása nem éri meg az időt és a fáradtságot. A költségekről nem is beszélve.

6. Mit jelentenek ezek a hibák az élettartam szempontjából?
A hibáknak alapvetően nincs jelentősebb befolyása az élettartamra.

7. Tudok vásárolni a neten?
Igen, de a hibák ellenőrizhetősége és a termék hibákkal történő elfogadása úgy gondoljuk, hogy személyes jelenlétet igényel.

8. Hol működik helyileg a Székturi?
A Székturit a Székkirály üzemelteti. A boltot Budapesten a XIII. kerület Reitter Ferenc utca 8/B. szám alatt lehet megtalálni.

szállítási sérült 29. Hol tudom megnézni személyesen a bútorokat?
Budapesten a XIII. kerületben a Székkirálynál a Reitter Ferenc u. 8/B. szám alatt.
Nyitva tartás: Hétfőtől péntekig: 9-19 óra Szombat: 10-17 óra

10. Van garancia a termékekre?
Sajnos nincs.

11. Azonnal elvihetők a bútorok?
Természetesen.

12. Lehetséges-e a bankkártyás fizetés?
Igen, a készpénzes fizetés mellett üzletünkben lehetőség van bankkártyával, hitelkártyával is fizetni.

13. Minden termékből csak egy darab van?
Nem. Vannak olyan termékeink, amiből több is érkezett, így kialakítható belőlük egy étkezőgarnitúra vagy akár egy egész szoba berendezése is.

14. Hogyan tudom megközelíteni a Székkirály üzletét autóval?
A Róbert Károly körútról a Jász utcán lekanyarodva, majd a Mór utcánál jobb oldalon egy nagy boltíves kapun bekanyarodva. Vásárlóinknak ingyenes parkolást biztosítunk az udvarban.

15. Tömegközlekedéssel hogyan közelíthető meg a Székkirály üzlete?szállítási sérült 4
Az Örs vezér tere felől érkező 32-busz Reitter Ferenc utcai megállója közvetlenül szemben található üzletünkkel. Nagyon közel van hozzánk a 32-es busz Róbert Károly körúti megállója (Árpád híd felől) és az 1-es villamos Reitter Ferenc utcai megállója, amit akár a 14-es villamosról leszállva (Róbert Károly körút megálló) egy megállóval ismét elérhetünk az 1-es villamossal. (A 20-as és 30-as buszok megállója sincs tőlünk távol.)

16. Nyitva van-e az üzlet hétvégén?
Szombaton nyitva vagyunk, a vasárnapi nyitvatartás időszakos.
Teljes nyitvatartás:

  • Hétfőtől péntekig: 9-19 óra
  • Szombat: 9-16 óra
  • Vasárnap, ha időszakosan nyitva vagyunk, akkor: 10-15 óra

Comments are closed