Általános kérdések

étkezőgarnitúrák 1. A kiállított bútorokon kívül lehet-e még rendelni?
Igen. Készletünk akkora, hogy lehetetlenség kirakni minden terméket, eladóink segítségével akár katalógusból is választhat. 8000 szék raktáron, azonban még árusítunk asztalokat, foteleketkárpitos bútorokat, étkezőgarnitúrákat, forgószékeketfogasokat, kültéri székeket, asztallapokat, asztallábakat is.

2. Milyen gyártók bútorait lehet megvásárolni?
60 gyártó közel 8000 termékét forgalmazzuk. A legtöbb termékünk minőségi magyar áru, de erdélyi, cseh, német, olasz, lengyel és távol-keleti bútoraink is vannak. Rövid rendelési idővel, az egyedi igényekhez is igazodva.

3. Milyen akciók szoktak lenni az Impala Bútorkereskedő Kft.-nél?

  • 50 db feletti vásárlásnál törzsvásárlói kedvezményt adunk,
  • rendszeres, időszaki és szezonális akcióink vannak,
  • nyárvégi kültéri bútor-kiárusítás, valamint iskolakezdési akció szokott lenni,
  • egy-két darabos és bemutató darabokra szóló kedvezmények,
  • kedvezmények vannak szállítási sérült német bútorokra,
  • időszakos akciók is szoktak lenni és
  • egyes kifutó termékeink akár 70%-al olcsóbban is kaphatók.

4. Mennyi a garanciális idő a termékekre?
Általában egy év.

5. Rendelés esetén mennyi a szállítási idő?
Közel 8000 darab szék azonnal, raktárról elvihető. Egyedi szövettel való vásárlás esetén a rendelés változó: 3-8 hét.

6. Mennyire időtállóak a bútorok?
Szállítóinknak köszönhetően minden bútor minőségileg ellenőrzött, jó minőségű fából készül és rendkívül strapabíró. Csak a puhább fából készült termékeink igényelnek nagyobb odafigyelést. Emellett az otthon végzett, szakszerű bútorápolás is meghosszabbítja a termékek élettartamát.

7. Lehetséges-e saját, a vásárló által hozott kárpittal terméket rendelni?
Igen. Bár több százféle szövettel rendelkezünk, saját kárpitos műhelyünkben, akár hozott kárpittal is megrendelhetőek egyes kiszemelt termékek.

8. Van-e lehetőség régi bútor, szék felújítására, újrakárpitozására?
Igen, kárpitos bútorok, székek javítását és újrakárpitozását is vállaljuk, előzetes egyeztetés után.

9. Az új bútort csak lapra szerelten lehet átvenni?
A szállítóktól több termék is lapraszerelten érkezik, de kérésre a vásárolt bútort összeszereljük.

10. Székeken kívül milyen bútorokat forgalmaz még az Impala Bútorkereskedő Kft.?
Cégünk fő profilja a székforgalmazás, ezért is ragadt ránk a Székkirály név. Közel 8000 székünk van raktáron, azonban még árusítunk asztalokat, foteleketkárpitos bútorokat, étkezőgarnitúrákat, forgószékeketfogasokat, kültéri székeket, asztallapokat, asztallábakat és egyéb termékeket is árusítunk.

modern étkező garnitúrák11. Egyedi megrendeléseket, kéréseket vállalnak-e?
A szériában gyártott termékeket lehet egyedi favázzal és kárpitozással kérni.

12. Lehetőség van-e csak egy-egy termék vásárlására?
Igen. Nincs darabszámhoz kötve a vásárlás és a rendelés, akár egy-egy darabot is lehet vásárolni.

13. Komplett étkezőranitúrákat lehet-e együtt vásárolni vagy csak külön széket és étkezőasztalt?
Vannak egyedi termék-összeállításaink, szettjeink, de a saját ízlésnek legmegfelelőbbet egyénileg is össze lehet válogatni. Ebben eladóink is örömmel segítenek.

14. Milyen stílusú asztalokat árulnak?
A moderntől a klasszikusig, az étkezőasztaloktól kezdve, az íróasztalokig, minden megtalálható 3000 négyzetméteres áruházunkban. Igyekszünk a legnagyobb kínálatot nyújtani, legyen szó üvegasztalokról, robusztus tömör tölgy asztalokról vagy magas fényű dizájnos asztalokról.

15. Milyen plusz szolgáltatásokkal várják a vevőket?

Az Impala Bútorkereskedő Kft. áruházában lehetőség van:

  • régi székei újrakárpitozására,
  • felújítására,
  • egyedi igényei, elképzelései megvalósítására,
  • ha elképzeléséről képet hoz, mi megkeressük az ahhoz legközelebb álló terméket,
  • székkölcsönzésre,
  • párnák és párnahuzatok varrására,
  • lakberendezők, közületek és vendéglátósok pedig egyedi, személyre szabott ajánlatokat kérhetnek.

16. Mekkora az áruház?
Vásárlóinkat 3000 m2-en, két szinten is várjuk.

17. Vannak-e vendéglátói, szállodai, kereskedelmi egységeknek szóló akciók, kedvezmények?
Igen, őket külön egyedi lehetőségekkel, kedvezményekkel várjuk.

18. Lehetséges-e a bankkártyás fizetés?
Igen, a készpénzes fizetés mellett üzletünkben lehetőség van bankkártyával, hitelkártyával, American expressz kártyával és átutalással vagy PayPal is fizetni.

19. Tudok-e interneten vásárolni?
Igen. Az Impala Bútorkereskedő Kft.-nek saját webáruháza van: www.szekplaza.hu, amely a www.impala.hu oldalról is elérhető.

20. A készletről hogyan tudok tájékozódni?
Weboldalunkon, a TERMÉKEK menüpont alatt megtalálhatóak termékeink és ott minden egyes terméknél fel van tüntetve az aktuális raktári darabszám.

21. Hogyan tudok a webáruházban vásárolni?

A rendeléshez a következő lépések szükségesek:

  • Regisztráció szükséges a webáruházból való rendeléshez.
  • A regisztrációhoz szükséges egy Felhasználó név, valamint egy Jelszó és más lényeges adatok megadása. Ezek segítségével tud később belépni a rendszerbe, ahol nyomon követheti megrendeléseinek állapotát.
  • Megrendeléseknél az adatokat nem kell újra megadnia.
  • A terméket bemutató oldal alján megismerheti a megrendeléshez szükséges adatokat (ár, méret, szövet, fa szín, szállítási határidő).
  • Amennyiben beírja a kívánt darabszámot és rákattint a KOSÁRBA TESZ gombra a program eltárolja a kiválasztott termék adatait, amit rögtön meg is tekinthet. (Ez még nem jelent megrendelést!)
  • Több áru is elhelyezhető a kosárban. A program automatikusan számolja az értéküket.
  • Megrendeléshez több lépés vezet, kérjük, közben ellenőrizze a kiválasztott termék adatait és darabszámát. (Kosár módosítása után mindig Frissítsen!)
  • Amennyiben már nem választ ki több terméket, kattintson a MEGRENDELÉS gombra.
  • A következőkben meg kell adnia legalább a nevét és a telefonszámát.
  • Továbblépés után ellenőrizheti megrendelésének adatait.
  • Ha mindent rendben talált VÉGLEGESÍTeni tudja a megrendelését, majd FIZETÉS gombra kattintva lezárhatja a folyamatot.
  • Ha valamivel mégsem elégedett, a véglegesítés előtt visszatérhet és módosíthat.
  • Az Ön által küldött vételi ajánlatot (azaz a megrendelését) megérkezését követően e-mailben visszaigazoljuk. Amennyiben ez a visszaigazolás az ajánlat elküldésétől számított 48 órán belül nem érkezik meg, akkor a Szolgáltató ajánlati kötöttsége, illetve az Ügyfél vásárlási kötelezettsége minden további feltétel nélkül automatikusan megszűnik.
  • Ha a megrendelés valami ok miatt nem sikerül, akkor személyesen (1135 Budapest, Reitter Ferenc u. 8/b.), telefonon (+36 1 270-9700, +36 1 270-9770), faxon (+36 1 270-9709) vagy e-mailben (impala@impala.hu) lehet érdeklődni.
  • FELHÍVJUK VÁSÁRLÓINK FIGYELMÉT ARRA, HOGY CSAK OLYAN TERMÉKEKBŐL TUDNAK A WEBSHOPBAN VÁSÁROLNI, AMELYEK KÉSZLETEN VANNAK!

22. Hogyan tudom megközelíteni az Impala Bútorkereskedő Kft.-t autóval?
A Róbert Károly körútról a Jász utcán lekanyarodva, majd a Mór utcánál jobb oldalon egy nagy boltíves kapun bekanyarodva. Vásárlóinknak ingyenes parkolást biztosítunk az udvarban.

23. Tömegközlekedéssel hogyan közelíthető meg az Impala Bútorkereskedő Kft.?
Az Örs vezér tere felől érkező 32-busz Reitter Ferenc utcai megállója közvetlenül szemben található üzletünkkel. Nagyon közel van hozzánk a 32-es busz Róbert Károly körúti megállója (Árpád híd felől) és az 1-es villamos Reitter Ferenc utcai megállója, amit akár a 14-es villamosról leszállva (Róbert Károly körút megálló) egy megállóval ismét elérhetünk az 1-es villamossal. (A 20-as és 30-as buszok megállója sincs tőlünk távol.)

24. Nyitva van-e az üzlet hétvégén?
Szombaton nyitva vagyunk, a vasárnapi nyitvatartás időszakos.
Teljes nyitvatartás:

  • Hétfőtől péntekig: 9-19 óra
  • Szombat: 9-16 óra
  • Vasárnap, ha időszakosan nyitva vagyunk, akkor: 10-15 óra

25. Fizetés után, ha probléma merül fel, kitől kérhetek segítséget?
Ilyen ritkán fordul elő, de nyitvatartási időben eladóink készséggel állnak az Ön rendelkezésére problémája megoldásában. Személyesen vagy akár telefonon: +36 1 270 9706, +36 1 270 9705.

26. Megtalálható a cég a Facebookon is?
Igen, honlapunk és webáruházunk mellett a Facebook oldalon is megtalálhatóak vagyunk:

https://www.facebook.com/szekkiraly,
https://www.facebook.com/szekplaza.

Comments are closed